I know I do

såja, en timme senare och jag har blivit uppdaterad på Twilight fronten. Kollade på sneakpeaksen förut och ojoj! glädjetårar kom, hahahaha. Är man Twilight fan så är man :)
jag läste ju klart new moon för några veckor sen, alltså denna gången på engelska. ska börja läsa twilight nu också, och sen dom andra såklart. Jag läste lite ur trean förut, vill läsa den igen! och midnight sun får man ju inte glömma heller!
okej, lite väl mycket nostalgi, och lite väl mycket Twilight. haha :)

nu blir det mat och en film. ignorerar vädret idag lite grann. Funderar bara på vilken.. Twilight? ;) hihi


visst längtar man till November??. I know I do.

Kommentarer
Postat av: ellaabella.blogg.se

JAG LÄNGTAAAAAAAAAAAAAAR !

2009-07-28 @ 16:40:15
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0