film marathon


tre bilder på en lekande Julia från i våras. ser ut som att jag är 12 eller nått, haha.



japp. Nu, klockan halv fem kom jag hem från att ha spenderat nästan ett helt dygn med tre knasiga typer.
Det hela var sagt att det skulle vara någon form av film maraton, och det kan man ju säga att det blev.

vi kollade på 6 filmer totalt. en väldig blandning! The grudge, Harry Potter 4, Björn Gustavsson, Hajar som Hajar, nån film jag glömt namnet på och Tristan+Isolde.
 Den första filmen blev jag själv väldigt förvånad över att jag kollade på, hatar skräckfilmer!
efter den var det skönt med lite lugnande harry potter och humor på högnivå a la björn. Tecknat på det var helt rätt, och sen en romantiskt film, då alla utom jag somnade, haha. Avsluta med lite action idag på dagen, Tristan + Isolde.

nu är man trött, ofräsch, hungrig och skum.. men glad, har haft riktigt kul! :) riktigt konstig humor, så mycket skratt åt igenting. sånt gillar  vi!

Kommentarer
Postat av: jennie

jösses, 6 filmer, orkar knappt kolla på en ;)

Men the Grudge är ju bara löjlig ju ;) så den räknas inte...

Själv såg jag Stepbrothers idag, kul med skum film :)

2009-08-01 @ 06:43:14
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0