who cares?

haha jag vet.

pizzan var god. Och m&p kommer hem tidigare än jag trodde, typ om nån timma eller så.. jag trodde jag skulle få tillbringa mer tid för mig själv.

jag har bara kommit en och en halv låda. Alltså vad gällande att rensa garderoben. det känns ju lite sådär, på sex timmar. Men jag har tid, hela sommarlovet! dock har jag fortfarande knappt plats. 4 par strumpor och en t-shirt har hamnat i vinter-klädes-lådan, och en.. t-shirt kan man väl itne kalla det.. men nått åt det hållet, har hamnat i slänga påsen. jag tror jag får jobba lite mer på linne högen, just nu kan jag inte stänga lådan pga av den högen.

efter garderoben så ska jag börja rita på t-shirt tryck. har massa ideér i huvudet som vill ut, innan dom försvinner. sen ska jag fixa lite med bilder från usa, och kanske lägga ut nästa del här, också ska jag se om jag kan skicka iväg lite bilder till framkallning! :)



New York, vy från Empire State Buildning 2009.
Foto: Jag

back 2 work!

Kommentarer
Postat av: jennie

du är duktig du Julia :D

istock.com heter sidan, niklas tyckte dock inte att det var någon bra sida, men du kan ju kolla in den om du vill!!

Får bara vara på typ natur och så, inga människor!!

love

2009-07-20 @ 06:42:10
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0