woho

det var roligt. riktigt roligt! :)

vaknade hos Sophia imorse. Bakade scones och drack te och kollade klart på filmen. "hur man blir av med en kille på 10 dagar". Sophia fällde till och med några tårar, hihi. Sen fläkte jag runt och kollade outfiterna till dagen. blev tillslut nöjd och åkte med bussen in till da city. Där träffade jag dom andra och vi gick in för att vänta.. och vänta.. och vänta.. och sminkas.. och vänta.. och prata.. och fixa håret(även om jag fick en dålilg som bara  plattade lite dåligt).. och vänta.. och sen plåtas! där var det snabba puckar som gällde. Vi var två och två som plåtades så när den ena plåtades så byte den andre om osv. Tre omgångar gjorde det i och ja, det var väldigt kul även om det var så hej och hå. med mig hem fick två bilder hänga med. Dom var rätt dyra.. och jag vill ha min pengar till nått  annat än en bild, ska ju till Lysekil imorgon :)


jullisbullis så att säga


jag, evelina, alicia. KÄRLEK!

jaa, så kan det se ut :)
Som sagt, imorgon drar jag och evelina till en lite kuststad som heter Lysekil. där blir det mys tills på onsdag eller torsdag. 

ha det!

Kommentarer
Postat av: Phia

Underbart Söta fina flickor :))

2009-07-21 @ 00:21:08
URL: http://metrobloggen.se/smt
Postat av: jennie

galet fina bilder, fotomodell nästa!!?

2009-07-21 @ 00:21:16
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: ellaabella.blogg.se

daaaaamn, snygga ni är !

2009-07-21 @ 13:16:48
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0