yo

resan till Lysekil gick bra. Den var väldigt blåsig(!) men vi kom fram hela och glada. Dagarna där var hur mysiga som helst, synd bara att vädret var.. massa regn. Köpte heller ingenting. men men, inte alltid man hittar nått.
Resan hem var värre. mycket värre! det började regna när vi kom till färjan. när regn kläderna var på och vi kommit en halv timme på vägen så började regnkläderna läcka in. då fick evelinas mormor komma medregnkläder. så två timmar senare kom vi ifrån lysekil, och vi var hemma vid tre. då var man inte torr direkt.. herre guuu.

Vid sju var det tränning. Höll på att somna vid mat bordet, men knapprade mig dit ändå. Gymmade i en och en halv timme! det piggar faktikst upp, och roligt är det :) jag kanske är lite konstig.. ?

nu är jag hemma iallafall. väntar på bilder från evelina från dagarna i lysekil. min kamera fick vara hemma.. :/

seeeenare

Kommentarer
Postat av: jennie

gulleunge :) Jag blir din personliga chaufför när jag kommer hem! :)

Träning piggar upp, du är bara Thielen konstig :D

2009-07-24 @ 06:49:42
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0