all I have to say


Lucky- Jason Mraz & Colbie Calliat

idag var sista dagen med fotbollsskolan, skönt. visst är barnen söta, men när dom springer upp i bergen och har vattenkrig och man säger åt dom att komma så att dom inte ramlar och smarta saker sägs som till exempel "men vi ska inte ramla ner, det har redan rasmus gjort!", då känner man att det är rätt skönt att det är över.

Är trött som en gnu, irriterad och orkar ingenting. gick ut och la mig på gräsmattan och fotade lite förut. Saken är bara att det är för många bilder på kameran för att lägga över, och jag vill itne radera dom för jag har inget tomt usb att lägga över bilderna från datorn till, och vill inte ta bort några från kameran om nu datorn skulle paja. Been there, och vill inte dit igen.. därför, det säkra före det osäkra. så här kommer det bara gamla bilder än så länge.
nu ska jag gå och duscha, sen se om det är nått värt på tv, annars sova faktiskt! sommarlov.. jag vet.

oj vad mycket intressant jag skrev här idag! jaaa..
ögon i kors!

Kommentarer
Postat av: jennie

tycker de var sött skriver sis!

Bara en vecka kvar nu :D:D:D

2009-06-17 @ 18:56:21
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0