Låtsas som att det regnar

okej, internet bangade ur några dagar här, men inte jag! såhär har ni mig. Under dessa dagar, har jag hunnit bada, vara på student, vara på bal, kollat på film, haft betygsnack och lyssnat på lunchkonsert. Allt det sista är ju inte så viktigt, men jag har iallafall gjort det.

var ju som sagt och badade i måndags. Såhär kan det se ut:

jaa, jag hade en trollunge med mig på badturen också <3


Hej Här kommer underbart,


Peace


Min älskling har hon tagit! eller jaa, hon är rejält seg på att läsa första delen av världens bästa iallafall.. skynda! :D jag vill läsa igen....

jaa, så kan det ju se ut! tänkte vissa lite bilder från studenten och balen också, men hinner inte nu.
ska iväg och spela brännboll nu :)) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0