mayhem

ni vet den där låten, mayhem med lorentz & m. sakarias, jag undrar vad det betyder. du vet att det blir mayhem?
igår kväll när jag läste midnight sun och "diskuterade" just det ordet kom det upp när jag läste.. slump? kändes lite märkligt ;) i boken står det nått i stil med; "I remembered how i had hoped, before all the mayhem, that she would approach me..."
om någon vet menningen med det får ni gärna säga. onödigt, men kul att veta :)

Nu sitterj ag iallafall här hemma och kollar på Twilight för typ sjätte gången kanske?  sjunde är det nog föresten.. kollar iallafall på den med mor o far, och pappa hari nte gått än, det rä ett bra betyg faktiskt ;)



Bästa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi sa väl att det var typ galenskap har jag för mej:D

2009-06-12 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0