stresstorsdag, ungefär

igår fick jag inte iväg ett enda inlägg, det var ju nått konstigt med blogg.se. anyway, bakade 5 satser kladdkakemuffins igår, spelade fotboll, var vid havet och hade en bra sommarlovsdag helt enkelt! laddade ner google chrome också, men det funkade jättedåligt och mitt tålamod försvann så det fick åka. Idag sitter jag här, medans sophia städar hela huset, och fixar inför usa. varför gör man allt i sista sekund??! ringde pappa så han ska fixa usb-minne, sd-kort och väska till kameran idag.. sen har jag inte packat ett skit. inte ens börjat tänka på vad som ska med m.m. jösses.. hari nte köpt något inför.. och nu kommer ju midsommar, och då är la allt stängt typ? aja, man ska ju inte till nån öde ö. jag tror new york har lite att erbjuda om jag behöver nått :)

sen funkar inte msn för mig idag heller, nått med lösenordet.. kommer inte åt att ändra det heller. herre guud vad allt går dåligt idag. Hinner inte med nått idag heller. Vi ska ha Garden-party här ikväll, som Sophia så fitn kallar det. Nybliven polis och allt :)) grattis sis!
det ska bli himla mysigt, om vädret bara visar sig på sin fina sida ikväll.

jag är över stressad, så nu ska jag fixa mig själv och ta tag i dag och det jag ska göra.
kanske kommer åt att skriva nått mer senare, eller så. här kommer en bild, så enjoy the day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0