vi är dom som kan dansa när det kränger för hårt

Min lördags räddning är Lars Winnerbäck. underbara han. Okej, inte bara han, massa annan musik också.

anyway. idag är jag sjuk. att vara ute från 10-16, under konstant regn, är inget arr rekomendera. mina fötter var som två isklumpar. sjukt kall var jag när jag kom hem och la mig för att kolla på film. det blev the holiday till en början, sen kom mamma och ville kolla men inte på den, eftersom hon redan sett den. vadär det för fel på att kolla på en film fler än en gång? då blev det iallafall Twilight, som sagt. och vet ni? Pappa kollade heela filmen! och imorse sa han till och med att den var riktigt bra! mamma med :)) då blev jag glad. Mitt ljus i tunneln glädjer även min omgivning, det är fint.

Beställde även hem Twilight, boken alltså. Den ska med om ätta dagar. USA! fatta! åtta dagar kvar!


nu har jag solen i ögonen, fint väder! woho.
 
och om ni vill ha lite bra musik tips, here you go:



hörs senare!


Kommentarer
Postat av: jennie

mamma är konstig, The Holiday som är världens bästa film liksom...werido!!

2009-06-13 @ 17:20:01
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0