19.49

idag har jag faktiskt varit ute på altanen och pluggat. tog alla madrasser och la på bordet. Sen låg man där en timma, och jag tror faktiskt jag blev liite brun! WIHO.
asså, plugga genom att läsa ett häfte om och om igen är nog det tråkigaste. Det är ett smart häfte, men ett tråkigt. man kan inte vara duktig och skriva ner det viktigaste, även om jag gjorde det ändå, så går inte det. men men. läsa bör man, annars dör man.
  och apropå läsa vill jag väldigt gärna ha twilight boken nu.. mamma nu!

har lite läs paus som ni kanske märker. Tänkte göra en kjol av ett par gamla jeans, bara sådär. har två allternativ.. och jag känner för att kolla på björn!

hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: evve

kjolen är jättefiin, har du gjort den själv?:O:D<3

2009-05-13 @ 19:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0