9 maj

hela dagen har gått, och den har varit väldigt bra!

imorse, eller klockan ett, var jag på konfirmation. skulle "hjälp sjunga". haha, det är rätt kul :)
efter det följde alicia med mig hem och vi började med att spela guitar hero och sjunga singstar. när vi tagit slut på rösterna i "don't stop me now" bestämde vi oss för att göra negerbolls smet och kolla på harry potter. femma fick de bli :)
 när den var fördig kollade gick vi ut en stund. kameran fick följa med såklart. så det har blivit en riktigt fotar kväll, eller alicia har faktiskt ståt bakom kameran och jag framför, för en gång skull. hihi.
 sen blev det lite da vinci koden och lite youtube och bild redigering. 
 
och imorgon blir det nog plugg, förhoppningsvis Twilight och så lite cykling skulle jag tro.

här är lite bilder från dagen :)


alicia utanför kyrkan, innan konfirmationen


jag letade fint ljus, och hittade det uppe i ett träd.


ingen sol, men en pinne. kan la köra på en dagens här då ;) city stövlar från new york, leggings från lager och klass tröja (Y) så får man också gå runt.. om man är hemma i skogen.!


haha. katalog bild. eller nått sånt. avslutar dagen.

KRAM


Kommentarer
Postat av: jennie

fint sis, kameran funkar ju kanon eller det kanske är motiven som gör de ;P

saknar dig like crazy...men snart kommer ni :D:D:D:D

2009-05-10 @ 05:19:40
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygging !

2009-05-11 @ 17:53:46
URL: http://snyggjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0