all you need

igår hände nått med Internetet här hemma så var intei nne på hela dagen. men bra var väl det eftersom jag hade prov idag så fick lite gjort. har varit uteo ch solat några dagar nu också. sköönt kan man kalla det!
Förövrigt tillbringades går dagen framför 3, om inte 4, grey's avsnitt. underbart igen :)
och sen var jag i kyrkan och sjung. sjukt kul som vanligt med knäppa människor.
 hade redovisning med Polen igår också. jösses. Första gången gick verkligen inte bra alls, och synd var väl det att min svenska lärare var där. "och dit åkte dom.. och dog." Jag och Alma var väl inte riktigt på G ;) men men, det var ju det dom gjorde. andra gången gick bättre.

nu ska jag iallfall försöka skriva lite. eller intel ite, allt faktikst, det ska ju in imorgon.. :S lycka till.


just det, The Hills har jag inte kollat på än!... nej julia...

jag säger bara det. Galet! här håller jag på att få en pinne i huvudet men fick hoppa undan i sista sekunden = suddig bild. tack simon ;)

Kommentarer
Postat av: jennie

haha, du e rolig syrran, gick piss för mig med, jag fixade mest med bilderna på våra Polen-redovisningar ;P

2009-05-15 @ 05:56:16
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: jennie

haha, du e rolig syrran, gick piss för mig med, jag fixade mest med bilderna på våra Polen-redovisningar ;P

2009-05-15 @ 05:56:20
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0