fade away

NP i kemi som gjorde idag var sinnes. ärligt, sånna grejer kan bara lärare. G grejerna kunde man väl, men inte resten. haha, intressant. var klar med det vid 9, man skulle sitta till klockan halv 11, men jag vet inte många som gjorde det. vi kunde ha fått ledigt från 9 till 1, men icke. min lärare fixade så att vi skulle kolla film på no:n vid 10 i 12. så det blev att stanna. rast hela dagen (Y)...
 sista lektionen var syslöjd. Bra grejer det där :) snaaart klar med min klänning. bara fixa små kanterna och göra klart midjebandet, hihi :)

nu fick jag ont i huvudet och behöver plugga, men kollade på ett grey's alldeles nyss och det slutade ju olyckligt, MÅSTE KOLLA NÄSTA! :S gaah

nej inte nu.  plugg.
träning sen också, -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0