hemma efter gbg

nu är vi hemma :)

haft en mysig dag! jag och pappa har varit runt vid eriksberg och slottsskogsvallen för att heja på mamma och Sophia. Jätte duktiga var dom!

det var ju fint väder också, till en början. sen höll jag på att frysa benen av mig, då jag var bar bent för första gången i år! :) längtar till liite varmare dagar och då man kan gå bar bent ända in på natten..

nu ska vi äta middag som pappa och jag lagat. Grillad kalkon, rotfrukter, tsatziki(stavning) och sallad.
 lite bilder kanske kommer sen, om jag inte deckar framför nått grey's avsnitt ;)


kram!

Kommentarer
Postat av: Berg

Ni gjorde hela varvet - Lycka när jag såg er =) puss puss

2009-05-17 @ 13:07:34
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0