lovlovlov

är det inte underast med lov eller vadå? min lediga dagar spenderade jag först, hemma och gjorde ingenting tills evelina kom. då fick jag panik på min garderob eftersom den var tom. Vi kom iallafall iväg efter en stund till vår kära vän Ylva. hem till henne, låta henne äta och sen iväg på äventyr.
Det blev muffins bakning klockan ett för att evelina var sugen? vad är det liksom.. gott var det iallafall. sen 101 dalamtiner då jag fick ligga och skratta själv medans dom andra sov, haha.

Vi vaknade iallafall upp på fredagen med trötta ögon. dags för frukost! efter frukosten gjorde vi iordning oss för att åka in till göteborg. fick bråttom till bussen. ar nog aldrig varit så snabb i hela mitt liv!! tio minuter förvandlades till tre och vi hade tid över innan bussen kom. hoppa på tåget och inne. Där var vi effektiva må ni tro, eller inte. hittade saker gjorde vi iallafall! och fyndat har jag gjort, på nått vänster. Det blev jeans, chinos, linne, t-shirt, kjol och hårband. Dock ingen kjol som var hela resans menning, men men. det finns fler dagar i veckan.

nu sitter jag här, det är lördag och solen skinner. alltså på med minimalt med kläder och ut på madrasser :) höörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0