they

Som alla sagt, den klänning är inte så jätte sommrig... blir nog nått annat.

Anledningen till att jag inte uppdaterade nått igår var att jag var på Liseberg! längesen nu kan man säga! var där med ungdomsgruppen så vi fick 400 kr i lisebergs pengar som vi kunde göra vad vi ville med. Jag och alicia började med mat :) sen ville vi åka lite. köpte ett kupong häfte tillsammans eftersom vi inte skullr åka så jättemycket. Det blev Balder, Kanonen och Flumride. favoriterna lite sådär :))
Sen blev det glass och sockervadd ofc, och myste runt lite själva, och lite med dom andra. Mycket kul dag iallafall!

och innan Liseberg hade jag och alicia vart och kollat avslutningskläder, igen.. men inget är bra nog för mig, mycket frustrerande! Istället blev det solglassögonen, som jag letat så efter! :D tar nog kort och visar senare.

nu ska jag.. kolla på Grey's tror jag,. ska träna fotboll för första gången ikväll på en evighet! nytt lag och allt. lite läskigt :S

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0