till träning

ska åka tidigare till träningen, så harl ite bråttom nu.. typ.
fick just en anning panik av att inte hittat klänning till skolavslutningen. Mina vänner har hittat jättefina, så nu är det bara jag kvar, som vanligt ;)
jag har väl kollat på några stycken. Har även avverkat ca 8 affärer, mest stora kedjor, så ska nog dra mig ut ur träsket och leta i småbutikerna. Ska in imorgon med vänner, köpa massa smink också. alltid kul att leka med det :D men först och främst, klänning. sen skor. höga klackar i taket har jag visst råkat gå med i också, ops, hihi. har lite presentkort och rabatter lite här och där.
om jag inte hittar nån så får det väl bli den jag sydde, den skulle funka om ingen annan gör. kommer ni ihåg?


eller? den kan man väl ha ?

Kommentarer
Postat av: Berg

ta och åk till Allum me mor på fredag, där kommer du säkert hitta nått fint, klänningen är jätte fin som du har gjort, men vill du inte ha nått sommrigt?! :)

puss på dej

2009-05-26 @ 22:31:34
URL: http://metrobloggen.se/smt
Postat av: even

jo den är jättefiin:D(Y) men den är ju inte jättesomrig? emn självklart kan du ha den om du inte hittar nån:D<3

2009-05-27 @ 16:45:43
Postat av: ellinor

jag tittade klart på skivorna igår kväll som jag fick av dig :)) hur länge får jag vänta på nästa ? ;))) hahaha,

2009-05-27 @ 22:26:07
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: ellinor

jag tittade klart på skivorna igår kväll som jag fick av dig :)) hur länge får jag vänta på nästa ? ;))) hahaha,

2009-05-27 @ 22:26:14
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0