twilight söndag

idag är det som många säkert vet söndag. en förvisso tråkig dag, men idag var den helt okej. till en början var alicia hemma hos mig. vi åt, pluggade och kollade Twilight, mycket bra början! sen åkte hon hem. då kollade jag vidare på Twilight och även på extra materialet :) gör mig glad!<3
nu är klockan åtta och jag mååste plugga franska, och duscha. nu.

sen blir der nog lite Midnight sun läsning på det. Twilight ur Edward pov :))))) ni kanske fattar att det är bra då? hihi

okej, slut på twilight hysteri här.

imorgon är ända dagen jag går i skolan denna veckan. tisdag är det nämligen fotbolls DM och på onsdag är det marstrand. sen är vi ju lediga :) sen återstår bara två hela veckor och två dagar!


kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0