you really got me going

nu är jag hemma igen. Har varit i K-älv och ätit middag. det blev italienskt, tre rätters. jösses vilken söndags avslutning :D hihi

nu när jag är mätt behövs bara en dusch och läx läsning. kom på att imorgon är det tal som gäller, på tisdag är det NP i no, onsdag redovisning för toleransen, torsdag so prov. alltså har jag lite att göra.

men först dusch. Sen, jag känner mig väldans duktig förstår ni.. jag har nämligen lyckats spara mig en kant på varje nagel, förutom en. så nu är dom ljust ljust rosa som jag ska måla röda blommor på efter duschen :)


Middag på "Il Trullo". Panna cotta himself.

Kommentarer
Postat av: jennie

duktigt syrran, kant är bra vettu ;P kan komma hem och måla fransk manikyr på dig, är rätt skillad på det nu...

love you

2009-05-11 @ 06:58:02
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0