Day 01 – Introduce yourself

Julia är mitt namn. En helt vanlig tjej på 17, snart 18 (efterlängtade) år. Att beskriva sig själv är väldigt svårt, men kan börja med ett par ord. Jag är glad, kreativ och blyg. Det beskriver nog mig ganska så bra iallafall. För det mesta går jag runt och ler eller fnissar. Ja, skrattar det gör jag nästan hela tiden. Därav glad. Kreativ för att jag älskar allt som har med att få visa vad jag kan! Jag gillar att sjunga och spela instrument, fota, laga mat, baka, sy och allt därtill (dock inte inför andra). Jag är även väldigt blyg. Väldigt. Jag tror det är för att jag gillar att läsa folk och se vart jag har dem innan jag lär känna dem. Folk ser mig ofta som en tyst person och det är nog för att jag gillar att lyssna. Om det är något jag missar är jag den första som frågar "vadå?" eller "vad sa ni nu?". Jag vill inte missa något. Dock kan jag vara precis tvärt emot allt det där med personer jag känner mig trygg med. Då kan det bli galet..

På min fritid spelar jag innebandy. Det är vad mina helger går till. Innebandy och vänner. Dock har jag de flesta jag umgås med i innebandyn, som tur är, men de som inte finns där försöker jag hinna med på helgerna också.
Jag går Media programmet här där jag bor. Jag trivs väldigt bra och känner att jag hamnat rätt. Det är detta jag vill hålla på med när jag blir äldre.
Inte att för glömma. En annan sak som tiden då jag är hemma går åt till är musik, serier och film. Jag älskar att hitta nya band eller att bara dra ett avsnitt eller en film när jag kommer hem från skolan. Lite guldkant på vardagen helt enkelt.
Det var väl en början på Julia. Fortsättning följer. Nu, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0