Day 06 – Your day

Goddagens! Sikken tur att dag 6 var just idag, eftersom jag faktiskt har haft för mig något liite intressantare än skolan idag. 

Allt började klockan 7 imorse. Klockan ringde och den sattes genast på snooze. 5 minuter senare var det dock dags att stiga upp. Upptäckte att mor och far fortfarande var hemma. TJOHO, jag slipper gå till bussen! Får skjuts ända till skolan. Tog en sväng hit och dit för att fördriva tiden. Klockan halv 10 bar det iallafall av på dagens äventyr. 12 tjejer i en stor buss resulterade i kalas längst bak i bussen. Varsitt dubbel säte och där somnade jag. Väl framme i Falkenberg spelades två matcher i första steget i SM. Vi vann första matchen med 14-0 och andra med 6-2. Härligt med vinster i bagaget på vägen hem. Somnade ännu goare. Blev en promenix hem, faktiskt ganska skönt. Tog lite rester i kylskåpet och sitter nu här. Eftersom jag ska berätta om hela min dag kan jag ju meddela att den kommer se ut ungefär såhär: plugg, plugg, plugg, te och sömn. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0