Day 11 – Your siblings

Åh vilken rolig! En om mina syskon, världens bästa systrar helt enkelt. 

I min familj är vi tre syskon, girls all the way. Ska vi börja med den Äldsta? 



Namn: Sophia. Ålder: 25. Civilstånd: Förlovad. Yrke: Polis. Vem i syskonskaran?: Den vilde.
Den här tjej.. Sophia är en otroligt omtänksam person. Hon finns alltid där när man behöver henne. Peppande ord om hon är långt borta, goa kramar om hon är nära. Min äldsta storasyster är även sjuukt snygg, och förmodligen väldigt kräsen eftersom hon första förra hösten hittade sin man. Så Magnus, känn dig speciell! Jag är så glad för att Magnus finns, Sophia behöver verkligen honom. Man ser hur energin och lyckan sprudlar ur henne när Magnus är i närheten, och då blir man innerligt glad själv.
Och varför den vilde? Visst, det är åtta år mellan oss men fest har du alltid varit bra på. Jag tänker främst på de jag själv varit på med dig, alltså alla dessa bröllop. Man får ett leende på läpparna när man tänker på det :)
Det finns så otroligt mycket fint att säga om dig, för du är ju så fin hela du! Precis som du är.
Syster nummer mellan.
Namn: Jennie. Ålder: 21. Civilstånd: pojkvän. Yrke: Jobbar i Oslo. Vem i syskonskaran?: Den ansvarsfulla.
Mina kära mellan syster. Det är fyra år mellan oss, och det är ganska perfekt faktiskt. Jag kommer ihåg en gång för tre år sen då vi hade fotbollsträning och en tjej frågade oss om vi var lika gamla, och du blev jättesur! Du var ju 18 och jag bara 14! Själv förstår inte jag heller hur hon kunde tro det, men eftersom vi träffades och umgicks nästan varje dag kanske det ändå inte var så konstigt ;)
Du är en otroligt snäll, stabil och pratglad människa. Du kan prata på i timmar och jag har verkligen alltid kul med dig. Älskar när du kommer hem ifrån Oslo och har några timmar över för lilla mig. I ditt förhållande är det nog bra för Niklas att han har dig! Du har kolla på allt och klarar av precis allt. Ska bli så himla kul att få fira jul med dig i år. Ser fram emot det!

Kommentarer
Postat av: ellinor

den sista bilden på jenn och sophia är så himla fin !

2010-12-11 @ 23:45:47
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: julia

ja visst är den! :)

2010-12-12 @ 00:59:38
URL: http://juliath.blogg.se/
Postat av: Sophia

NU blev jag rörd!! Jag skrattade på samma gång ;) kul att läsa det du skriver! Fin, rar och alldeles underbar är några få ord som passar bra på dig min älskade syster! Puss

2010-12-12 @ 21:42:10
URL: http://tokcocos.blogspot.com
Postat av: jennie

taaaack underbara lillasyster... säger som sophia, blev verkligen jätte rörd av dina fina ord, du är så himla söt Julia!!!

Ser verkligen fram emot att fira jul med dig med, tack för pratet igår, du är bäst!!!

LOVE YOU!!!

2010-12-14 @ 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0