Harry Potter and the deathly hallows

Hej mina vänner. Just nu gör jag inte många knop. De senaste 24 timmarna har varit galet busy. Vi kan börja med går dagen: Efter en heldag i skolan var det meningen att jag och Evelina skulle till Joel för att äta innan vi skulle iväg på match. Dock blev det krångel krångel så allt slutade med en baguette. Inte bästa match uppladdningen kanske, och det visade sig. Åkte iallafall och spelade match emot Floda vid 8, vann tillslut med 6-5. Direkt efter matchen var det bara att återvända till K-älv för att spela nattcupen! Dock missade jag båda mina matcher, men det var väldigt roligt att bara snacka med goa människor osv. Åkte hem med Alicia vid 1, drack te och satt uppe och prata till halv 4 någon gång då vi gick och la oss. Upp klockan 9, hem en sväng och äta frukost innan vi skulle på börja lördagen!
Min lill kusin hade jul uppvisning med sitt skridskolag. Hur duktiga som helst! Efter det var jag, mamma och Alicia hos Sophia och fikade lite innan jag och Alicia åkte in till Göteborg. Där va det present letande och kikande i affärer som gällde, (även middag på Paprika som sagt). Evelina anslöt sig till oss och vi begav oss för att se Harry P. Himla bra film! 
Åter hemma, trött osv. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0