I'm not letting you get rid of me. Aw, shut up. You had me at hello.

Yes hello my friends! Nu är jag äntligen hemma, nerbäddad i min egna säng. Det är alltid kul att vara iväg, men oh så skönt att komma hem igen. Dessa dagar har varit kanon. Myst, läst, varit ute, blivit bortskämd and so on. Ska visa någon dag vad jag fick av min kära moster! 
Annars då? Har läst ut Elsas Mode som jag fick i julklapp, riktigt bra måste jag säga! Man fastnade direkt. Fick även Elsas Värld av min moster också, så den är påbörjad. Har hunnit med en sväng till hallen och kolla in glögg innebandy också, sugen på att träna nu kan jag säga. En vecka utan träning plus massa julmat och besök hos moster är ingen bra kombo..
Nu ska jag  snart sätta igång lite OC att somna till och ladda inför imorgon. Folk, det nya året ska firas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0