Julklappar

Jag tycker  det är kul att se vad folk får i julklapp så tänkte visa vad jag fick!
Detta fick jag plus lite till :) TV:n ska jag snart inviga med lite OC. Tänkte ta och poppa lite popcorn ikväll i min ensamhet som ska ätas ur min nya popcorn skål! (jag är galen i popcorn). Raggsockarna är på och boken ska nog påbörjas ikväll. Jag fick även lite muffins grejer så det hade jag också tänkt baka. Förmodligen chockladmuffins med choklad bitar i och lite hallon muffins. Sound good? Fick även ett fotoalbum till alla mina bilder jag har tagit och skrivit ut. Så så snart som möjligt blir det att köpa fina pennor och scrapbooking grejer så jag kan göra i ordning den, ska bli hur kul som helst! Det där till höger fick jag av min pojkvän. Han hade tagit en gammal bok och gjort ett sånt där lönnfack och i där låg ett jättefint snö armband! Han fick mig kan jag säga.. haha. Fick även ett till armband från min mor och far. Och nya Ipod hörlurar från systrarna, behövligt! Tack alla!


Ja det var väl det. Nu blir det en dusch, baka muffins och sen lite mat. Hoppas Tobias ångrar sig om utgång också, så man slipper vara själv. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0