knack

Hallå hallå. Vem är det som knackar på? Nä inte någon speciell idag faktiskt. Det är bara Herr hur-jag-har-haft-det-idag. 
Dagen började i vanlig ordning med sovmorgon, manamanam. Svenska och engelska oförberett prov stod på schemat innan lunchen, som böjd på julbord. Jag har alltid trott jag gillat julbord, men faktum är att jag bara käkar potatis, köttbullar och prinskorv. Tror nästan inte det räknas.. Efter lunch var det mediekommunikation vilket är tråkigt och matte då jag och eve fick jätteont i huvudet (eve) så vi åkte hem.. Förlåt Maliheh. Tog en sväng till Alicia och låna en kavaj tills imorgon och sedan halkade jag mig vidare till bussen hem. Nu har munnen fått mätta magen och Herr samhäll står vid dörren. Är ensam hela kvällen idag så får bli min favorit snabbmaträtt och pepparkakshusbak efter plugget. Tjingeling potatisring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0