stress

Har nog aldrig varit så stressad som jag är just nu. Här snackar vi allt på samma gång. Svenska, matte, engelska, multimedia, idrott, foto, grafisk kommunikation, jobb, körkort, julklappar. Jag vill kunna njuta av att det bara är två veckor kvar till jullov, men kan verkligen inte! Jag känner bara hur ångesten kryper upp längst ryggraden.. Jag vill kunna åka in till stan och gå och leta julklappar, för jag älskar det! Jag älskar att skämma bort mina nära och kära, men det är inte kul när man inte har råd med det man vill. Just nu vill jag bara försvinna under täcket i några veckor tills allt är över. 

Men det går naturligtvis inte. Hejdå livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0