Why do you tell me to take some time when there's no guarantie time's gonna be there?

Lite bilder från i fredags. En mycket lyckad kväll.
Idag har det varit fullt upp hela dagen. Började med en match imorse emot Pixbo som gick riktigt bra! Vann med 5-3. Tog en sväng tillbaka till lill stan och käkade på Il Trullo, gott som vanligt :) Åkte tillbaka in till Göteborg och kollade lite julklappar och lämnade av Jennie som ska fara tillbaka upp till Oslo. Hon kommer dock tillbaka på onsdag. Fick övningkört hem på de snöiga vägarna också. Kändes väldigt konstigt, men behövligt eftersom jag inte kört på flera veckor och imorgon har jag min första körlektion! Nu ska jag packa in en julklapp till morgondagens julklappslek med profilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0