LUCKY



Känner mig rätt lucky idag måste jag säga!
Hade ju världens ångest inför engelska provet igår, hade ju glömt böckerna så käckt i skolan.. Men, idag när jag kom till skolan hade vi först matte, hade dock ingen, läraren var borta. sen var det då engelska, men även hon va sjuk så inget prov! WOHO tänkte jag. Och sen slutade vi 12 istället för 4 på de :)
Åkte hem till Farmor med Sophia. Farmor fyller 87 idag! Grattis!
Fick god tårta och mackor och annat gott. Mysigt som tusan. Åkte hem runt 3 och pluggade lite engelska, kände mig hur trött som helst så gick och la mig i en timme. Nu är jag uppe, rätt pigg och ska snart plugga igen. Pannkakor på det och även träning och min dag har gått från förjävlig till lyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0