NIGHT AFTER NIGHT


Jag  vill inte vara grön längre.. jag vill vara brun! jag, mina systrar och en papi. Och några världens bästa frappuccino!

Ja, alltså. Jag har en tendens att bli grön på vinter.. Har en lite mer oliv färgad hy på sommaren, och nu när jag blir kritvit så är det med gröna nyanser. Fresht.

Sen hade mitt horoskop rätt idag! Faktiskt väldigt bra. "Klädinköp bör du göra nu, med bra resultat". En kavaj (äntligen!), en kofta jag fick av min kära syster i tidig födelsedags present (en jag länge velat ha) och en korsett sak. (som jag också alltid velat testa). På några få timmar. En lördag. I K-älv! Otroligt.

Nu blir det att städa rummet. Jättesnabbt. Duscha och göra mig i ordning för kvällen! Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0