DUMB

Just nu är internetet här hemma väldigt segt.. det går inte att komma in på några bloggar, eller det går men man får uppdatera sidan ett antal gånger för att bilderna ska komma fram. Dock fungerar mitt spotify igen! Det har varit dött i ca en vecka så jag är lite gladare igen :)

Just nu är det mycket i skolan. Har en mega stor Historia inlämning till på onsdag. Är inte klar med G-uppgifterna, och sen är det ju VG-uppgiften kvar.. Känns ovärt att göra den för min lärare är helt upp och ner, kräver hur mycket som helst av oss! Hela 13 stycken i min klass har IG/inget betyg i historia just nu.. Men lika bra att göra den så man har chans till ett bättre betyg iallafall.

Ska leta upp lite profil bilder också som vi ska ha imorgon på grafiska. Bästa lektionen i veckan helt klart! :)

Men nu är min "rast" slut så tillbaka till pluggandet. Ska banne med mig bli klar med dom där himla frågorna idag!

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0