hej

Dagen har gått bra. Lite plågsamt emellanåt men som tur är har man vääärldens bästa vänner + släkt och familj :) Sista lektionen bestod av historia redovisning. Va långt ifrån klar, men gick nog räätt hyfsat ändå. She might be kind. Missade bussen så tog en glass med Evelina och Matilda! mysigt i solen och så :) Åkte med far min hem och efter en kvart kom mamma och mariiie från Spaninen hem also! Så det blev god middag med färsk lax och sånna godsaker, jordgubbar på de. Nu sitter jag och pluggar svenska! Har prov på antiken, egentligen när jag än vill göra det, men om jag gör det på fredag slipper jag resten av svenska lektionerna för terminen! rätt värt det. Det går väl lite knapert. Sitter ju här, haha. Men ska återgå. Haaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0