history

Hallå där.
Idag hade jag sov morgon :))))))) gick upp lite tidigt ändå, vet ej varför. Kom till skolan och hade cooper test iallafall, himla kul med sånt där tycker jag.. Det är ju över på en 9-10 min ändå, fick dock inte mitt mvg... men det siktar vi mot nästa vår!  ohyeah.
Sen var det dags att kolla på tvåornas uppsättning av musikalen Fame. Det va trevligt, och faktiskt riktigt bra. Dock kollade jag på klockan när den var 15.03 (bussen går prickeliprick). Så det var bara för mig och Even att vänta en timma på nästa buss. Kom hem go och glad (njaa) och lagade lite potatismos helt random, vet inte varför. Satte mig för att börja plugga historia. Har redovisning imorgon på WW2 och med min lärare är det fan omöjligt. Så jag kommer väl sitta där med mina källkritiska anteckningar och historiska slutsatser vid tolv inatt. Fast om jag känner mig själv rätt ligger jag i sängen då och tar den paniken imorgon klockan halv 3. taggat.
Back to work. Akta dig Hitlerrrrrrrrrr och Himmlerrrrrrrrrr med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0