pirr

Nu börjar det pirras lite i magen.. Har man med allt? Har jag med mig rätt grejer? Är allt fixat? Kommer jag kunna sova? Ja, svaren på den frågan lär jag få imorgon.
Ska bara platta håret, och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon när vi åker. Sen lite kvällsmat på de.
Herregud.. Allt kommer ordna sig fint :)
Ska bli underbaaaaaart att komma bort från allting. Krångel har varit det senaste i mitt liv så även om inte allting ordnar sig får jag en paus i alla fall. Lite jobbigt att vi har nationella nästa vecka, plus rätt mycket grejer som ska vara klara veckan efter. Men som sagt, allt löser sig.
Godnatt alla! Ha en underbar vecka så hörs vi nästa lördag/söndag! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0