ny dator

Hej alla nya! 

Idag har jag två saker att berätta.


1. Nyss hemkommen är vad jag är. Har varit hemma hos Alicia nu i cirka två timmar och kollat på film. Det busiga var att hon inte var hemma, eller någon annan i familjen. Det va ganska kul. kändes som att jag gjorde inbrott hos någon, haha. Detta låter nog väldigt konstigt, men det är det inte. Vi hyrde nämligen två filmer igår och hann bara se en så jag kollade på den andra idag, dock slutade Alicia sent så fick kolla själv. Men det funkade det med!

2. Idag ska ni få höra något skojsigt! Jag ska hämta ut en ny dator idag! Vi får det från skolan. Kanske inte världens bästa, och en mycket liten, men jag tänker positivt. Eftersom jag går media så får vi med alla adobe program till, och alla som är något förstår ju hur det är. Och för er andra kan jag berätta. Det är bara helt A-W-E-S-O-M-E ! 

Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0