slow

Hej alla.
Idag har min kära syster plus pojkvän varit här och ätit frukost/brunch. Gott va de. Har nu målat mina luckor på lådorna så snart ska de in i rummet! Det ska bli så himla kul att äntligen få se hur det blir. Ni ska få se för och efter bilder. Hoppas allt blir som jag tänkt nu bara och att jag inte mätt fel eller så, haha. 
Nu ska jag unt min mother övningsköra. Får se hur det går för det är nämligen på vägen jag körde på första gången med våran bil och de va inte roligt då jag va påväg och krocka och köra i diket. Nu låter det som att jag är kass på att köra, men det va inte mitt fel något av de där bara så ni vet. hihi. 

Anyway, hörs sen när jag är back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0