sommaren 2lax10

Hej alla morgonpigga!

Kände för att göra ett litet sammandrag av min sommar 2010, so here you go. (majoriteten består av fb bilder och mobil bilder, där av kvalitéen. Men det är känslan som räknas :) )
Ha på denna medans du kollar för största möjliga nostalgi.

Sommaren drog igång på Marstrand.
& på de körde vi skolavslutning! Bulle&Semla.
Första veckan hann man med tusen saker! Nordön med goa b-rudar.
Jobb. Jag & Eve va de bästa ledarna, som vanligt!
Jag och Alicia hade goa dagar/kvällar i staden. Här kolla vi Paramore m.fl. på Metal Town!
Jag och min kära syster.
Drog till Huvudstaden en sväng.
Sommaren bestod av nattbad. (och en galen natt på de)
För lite ut med båten tyvärr, men några goa dagar blev det.
En gång med detta goa gäng. Förmodligen sommarens goaste dag. de va gott.
Lite segling blev det iår också! Här med la familia.
Träffa några från den kära klassen och grilla.
Snygg bruur!
Mor och fars 25 åriga bröllopsdags-present!
Mange va med!
Fler härliga dagar ute på havet.
Evelina fyllde år!
Många chill kvällar blev det.
Jobb 2 på Gothia.
Va på Pink med Alicia!
Grym brud!
Jonas fyllde 18.
Sandra åkte till USA och hade avskedsfest. SKIBK, bäst på fäst.
Åkte lite vattenskidor med Eve, Andreas och Patrik.
Sprang på Liseberg med Alicia.
Blev 12 igen! Wooopiie.
Hade en galen lång helg när huset blev tomt.
Va i Smögen.
Var på mysig tjejkväll !
Ullared besöktes sista veckan med Eve.
Träningsläger i Falkenberg
Tränade dock inte bara.
Skolan börja, men vi körde på en fin kräftskiva! (grillskiva)
Det blev en favorit i repris från förra året! Kräftskiva a la Henrikssons!

Kan väl lugnt säga att denna sommaren va go! (ville skriva något i stil med "go" efter varje bild.. haha)
Kommer sakna shorts och brunbrända ben, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0