årets första

Godkväll alla fina!


Idag har det varit en fin söndag. Vi låg i sängen länge, åt frukost och hängde i soffan ett tag. Vid två kom lite gäster och då satte vi oss ute en stund, fick pluggat som sagt. Hur underbart har det inte varit idag? Älskar det. Vi käkade grillat och cheesecake, mumsigt värre! Blev även en runda kubb innan jag åkte hem.
När jag kom hem slängde jag på mig jogging kläderna för första gången i år. 

Alltså har jag ätit grillat, spelat kubb och varit ute och sprungit för första gången i år! Allt på en och samma söndag! Älskar att inte behöva ha söndags ångest. Har ångest för andra saker så det räcker och blir över ändå.
Nu gav Evelina mig idén att titta på en rulle, så det ska jag göra nu. För se vad det blir för en. Förmodligen Knight and Day, What Happens in Vegas eller My sister's keeper.. Svårt val må jag säga.
Nu har jag babblat för en hel helg. Imorgon blir det körskolan och gymmet, herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0