Det är nu man får ångest..

.. över alla grejer man borde ha gjort men inte hunnit. Jag har haft ett underbart lov, jag vet, men det är ju det där med den där fotoväggen jag ville göra, och den där klänningen jag ville sy, och min katastrof i min garderob (rip), och det där proven jag skulle plugga till, och den där hemsidan jag ville haft klart. Det är de där grejerna som sätter spåren. Som tur är finns denna dagen och idag skall jag vara effektiv. Började bra med att pappa får väcka mig halv elva, och först nu är jag klar med det man brukar göra på morgonen - äta frukost.. 

Men men, så är det ibland, och jag har fortfarande cirka tio timmar på mig! Nu börjar vi med att ta bilen och köra lite.
Hoppas dagen kommer sig till rätta för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0