lättnad

Hola guapas! 

Idag satt jag i teorisalen för sista gången (förhoppningsvis) då jag klockan 13.30 klarade av detta som tygnt ner så på slutet. Underbar känsla! Ett steg närmare körkortet, bara ett steg kvar nu.. 

Har haft en Sophia-dag idag. Hon hämtade mig när jag var klar med skrivningen, vi åkte och handlade morgondagens middag och åkte sedan hem till oss och åt jättegod lunch/middag. Sedan var det bara att återvända till la stada för min del för min första korpen match! Där var vinst ett faktum då vi sparkade in 2-0 emot "rädda bollen". Härligt! Har även hämtat hem min syster från Oslo, eller aa, vi hämtade henne på busstationen.

Nu är jag så hiskeligt trött, har fullt upp, känns bra, hoppas ni har ett bra lov m.m, gotta go. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0