Yeah, it's alright

Hej. Lämnade hemmet klockan 8 igår morse och återvände klockan 21 idag därav ingen bloggning. 

Helgen har varit ganska magisk faktiskt. Började i fredags med riktigt fredagsmys som jag berättade om. Igår var det upp tidigt för att jobba med UKM. Det var dagen D och ja, det var riktigt kul! Lägg Rubber Meal på minnet, de var så sjukt grymma! Deras första EP kommer ut nästa vecka. Avslutade där runt 5 och vid 6 bar det av till Virre för förfest vad flickorna. Kvällen var påbörjad och jag trivdes. Vidare till stället galan skulle hållas på och ja kvällen blev galen, som vanligt. Blev dock utslängda vid 1 och då bar det vidare. Tappade dock stinget och ville mest hem till sängen, där vi lägg till klockan 2. Vi har varit riktigt produktiva idag som ni kan första. Städade dock en bil, alltid något. 

Helgen har bestått av lite rymning från verkligheten, mycket musik, otroliga mängder skratt, kärleksförklaringar till bla min pojk och pommes frites, och piggelin, saknad av converse och en hel del dansssss. Vill tacka alla för denna helg, och nu återgår jag till verkligheten. Denna vecka består av pluggpluggplugg,körabil,pluggpluggplugg, körabil och lite mer plugg innan lovet äntligen anländer! Då blir det dop, sova, ännu mer plugg och förhoppningsvis får jag lite livlust tillbaka från denna helvetes skola. Nu är det plugg igen, Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0