you know you know

Here we go, klockan är halv 4 och magen kurrar i vanlig ordning. Tänkte berätta lite om min händelserika gårkväll och morgon.


Var som sagt på grillkväll igår, suuuupermysigt! Kom hem till Evelina, Cissi och Alex hade hämtat henne från jobbet, köpt massa mat och förberedelserna var redan i full gång. Likey! Det blev bbq kött, potatiskrocketer, sallad och massa goda tillbehör samt fruktsallad och chokladbollar som jag gjort till efterrätt. Var så mätt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! En väldigt välbehövlig och spontan kväll, sådana som blir bäst. 


Idag var det upp tidigt (på ett lov....buu) för att ha test uppkörning (som sagt igen). Det gick bara bra tack, snart gäller det. Åkte sedan hemåt igen för att träffa de där jag skall jobba i sommar! Ser ut att bli mycket jobb = cashflow så jag klagar inte. Sedan tillbaka till körskolan igen för att plugga mera.
Hej och hå, nu blir det, gissa någon? Ah plugg, och mat, och sedan träning bland annat fotbollsträning för första gången på aaaaplänge. Det är med innebandy korpen, tjooho! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0