har inte tid

Ooojoj. Jag har ingen tid för någonting känns det som. Igår var jag inte hemma fören vid halv elva pga match. Och idag blev jag äntligen av med veckans tunga sten. Att ha läst klart engelskaboken på 600 sidor, tjoho. Nu är jag så trött att ögonen går i kors, men så kan vi inte ha det nej för nu ska jag iväg och spela match igen! Hemma denna gången som tur är. Mina hälsenor håller på att gå av av att jag har spelat tre matcher och tränat som vanligt denna veckan efter två veckor uppehåll, inte så bra kanske. Jag bara klagar och skulle kunna försätta med det för har mycket att klaga på men sånt är ju inte kul att läsa och nu babblar jag bara på. Anyhow, Hur skönt är det inte med helg? Imorgon är det lagferre! Ha en fin kväll, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0