Lovely

Ja ni kanske redan har gissat att jag inte satte mig och pluggade, utan istället blev det lite mumigt gånger två. Jake Gyllenhaal i Love and other drugs och denna skönhet på bilden! (Glaset är brunt det är därför det ser lite läskigt ut). I den är det lite hallon, mild lätt yoghurt, lite turkisk yoghurt, apelsinjuice, lite socker och lite vaniljsocker. Tyvärr finns det inget recept för jag gick lite på känn, men den blev riktigt god! Testa ni också! 



Tyvärr går det inte att gömma sig från läxorna så nu ska jag sätta igång, plus laga mat. Och just det, innan jag glömmer. Nytt bandsläpp för WTAI!!! Det var värt det redan innan men nu är det ännu bättre :))))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0