mysig information.....

Snor i näsan och hosta i halsen har jag denna helg. Inte så bra tajmning som sagt. Därför blev det bara en halv filmfestival för mig i fredags, och ingen match emot norska landslaget.. Men som tur var var pv:en inte så rädd för min sjuka så det blev sällskap både fredag, lördag och söndag. Köpte med oss en liten godis påse hem och kollade på Inception. 
På lördagen blev det match iallafall, förlust  tyvärr. Men som plåster på såren blev det en godispåse till och lite go thaimat! Och idag har jag mesta dels legat nerbäddad i sängen för att kanske någon gång i framtiden bli frisk. Tobias försökte heala mig med någon ansiktsmassage som en ur invånare i Borneo hade lärt honom, vet inte riktigt om det funkade.. På kvällen kom iallafall min kusin och mina två små kusinbarn på besökt! Gulligt gulligt kan man säga.
Imorgon är det ett matteprov som ska göras, och en hel del inför resan. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0