hur gick det till, hur bar dem sig åt

En helg kan gå alldeles för snabbt ibland. Igår åkte vi och handlade tidigt, jag, mamma, Jennie och Niklas till kvällens tillställning. Jag fick även övningskört en del. Hem och börja förbereda. Kvällen blev trevligt med en massa släkt. Jennie hade ju 22 års kalas! Detta tar ju lite på krafter så jag och Tobias somnade ganska gott efter ett avsnitt Hipphipp såklart!

Idag har vi nog tagit rekord i seghet. Började duktigt att sjunga för Jennie och äta lite tårta, och vanlig frukost. Sedan dog vi litegranna framför P3 Guld galan. Jag skulle även försöka plugga, men det gick väl inte så bra det heller. 


Nu sitter jag hemma själv då gossen har lämnat mig för att spela match, inte så roligt. Alltså måste jag sätta igång med plugg återigen. Dock är magen full av cheesecake, så det känns rätt okej trots allt. Oj oj vad jag skrivit nu. En sak till bara, glöm inte Solsidan ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0