Nanananana, it goes around the world

Vart tog tre månaders (veckor* hehe tack Ellinor. tror det va önsketänkande som tog över) ledighet vägen? Just wonder. Idag är sista dagen på ett underbart härligt lov. Julen var supermysig, sen några dagar hos min moster, grym nyår och sedan några dagar med jobb. Hade velat ha en vecka till dock.. Som tur är åker jag ju till Egypten snart, och efter det är det sportlov så mer ledighet är inte så långt borta. Hehe, jag kommer aldrig klara av arbetslivet. 

Anyhow. Tänkte spendera dagen på ett vettigt sätt, men hur? Vaknade för en timma sedan och rundan här på nätet är gjord. Så börjar med en lätt liten frukost framför oc. Sedan bör jag ju ta tag i att läsa ut Hamlet, romanprov väntar på torsdag. Hörs snart. Btw, gillar det där plustecknet framför gradantalet på vädret!

Kommentarer
Postat av: ellinor

månader ? :) veckor*

2011-01-10 @ 16:34:27
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0