come lay'em down

Hello Thursday! 
Stannade hemma ifrån skolan idag med då jag kände mig sådär i morse när jag vaknade. Somnade om i 4 ½ timme och då kände jag mig genast mycket bättre! Tror dessa dagar har gjort mig bra, och alla liter te, hehe.

Jag och moster tog tag i städningen inför helgen och är nu klara. Tänkte måla om lite ramar jag har så jag någon gång kan få upp min fotovägg! Här ovan ser ni en utav mina favorit ramar jag fick när min mormor gick bort då det var en bild på mig i. Satte i en bild på mig och Alicia istället som Evelina tog för två sommrar sen. Älskar den. Ramen är lite söndrig i kanterna vilket jag gillar. Guldig är den också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0