funderingar

Okej. Tatueringar. Det är här jag skulle vilja ha lite hjälp, tips och åsikter. Här är några ord/menningar jag väljer mellan.


1. Home. Detta är för det första min favoritlåt, och har varit i snart tre år. Kan fortfarande lyssna på den tusen gånger per dag utan att tröttna. Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home


2. Silence is a Scary Sound


3. Monster efter något Lady Gaga sagt (If anyone tells you that you can’t achieve your dreams or puts you down, make your hand into a little claw and tell them you’re a little monster and you can do whatever the fuck you like)


4. Where you invest your love, you invest your life. Fin text rad från Mumford & Sons genialiska låt Mumford & Sons – Awake My Soul


5. Never settle for anything less than butterflies. Bara för att det är sant. 


6. This too shall pass. Även om mina problem kategoriseras som små problem är de ändå problem, och ja, allt har ett slut. Man skall aldrig ge upp. 



Jag låter himla djup när jag skriver om det här. Well well, det är en rätt stor grej ändå. Inte kul att komma hem med tramp stamp eller liknande, hehe.


Kommentarer
Postat av: Calle Wallgren

Jag gillade Silence is a scary sound! Mest av dom som du hade som alternativ iallafall! :D

2011-03-08 @ 13:24:40
URL: http://callewallgren.blogspot.com
Postat av: Teoadele

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-10-19 @ 08:11:53
URL: http://teoadele.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0